Royal Bliss zet voet aan wal in België

maandag 3 april 2023 —

Royal Bliss kondigde zijn komst in België aan met de lancering van zes verfijnde drankjes. Elke variant uit het assortiment bevat 100% natuurlijke aroma's en combineert klassieke smaken met een unieke botanische twist, met of zonder suiker. Met de tagline ‘You owe it to yourself’ wil het merk consumenten aanmoedigen meer tijd te maken voor zichzelf.

Royal Bliss is beschikbaar in zowel retail als horeca en biedt een uniek assortiment aan van zes verfijnde smaken waar je zowel met, als zonder alcohol van kan genieten: Pink Aromatic Berry met toetsen van gemengde bessen en jasmijn, Agrumes & Ylang Ylang, Tonic Water met toetsen van citroen, limoen en citroengras, Zero Signature Tonic Water met nuances van yuzu en mandarijn, Bitter Lemon met een vleugje lavendel en tot slot Lime & Mint. 

Royal Bliss Pink Aromatic Berry, Agrumes & Ylang Ylang en Tonic Water zijn zowel in de horeca, als in de retail beschikbaar. De Zero Signature Tonic Water en Lime & Mint zijn exclusief in de winkelrekken te vinden, terwijl je de Bitter Lemon op café of restaurant kan ontdekken. Afhankelijk van de variant zijn de smaken verkrijgbaar bij retailers in elegante blikjes van 250ml, en in de horeca in glazen flesjes van 200ml. De verpakking oogt luxueus dankzij het gebruik van een aquarelpalet waarop het sierlijke ‘RB’-logo prijkt, dat de blikjes en flesjes een moderne uitstraling geeft.

De intrede van Royal Bliss in België is in zekere zin ook een vorm van thuiskomen: de verfrissende smaken werden namelijk ontwikkeld in het prestigieuze R&D-centrum van Coca‑Cola in Anderlecht. Het verhaal van Royal Bliss is dus begonnen in België, iets waar ze bij Coca‑Cola erg trots op zijn. Aline Lemaire, Marketing Director Belgium & Luxemburg bij The Coca‑Cola Company voegt hier nog aan toe: "We zijn bijzonder trots om het nieuwe premium assortiment van Royal Bliss te lanceren, een veelzijdig merk dat ontwikkeld is om zowel puur te drinken, als te mixen – voor elk wat wils. Hiermee willen we tegemoetkomen aan de stijgende vraag naar alternatieven voor alcoholische dranken en bewijzen dat alcoholvrije varianten net zo rijk aan verfijning kunnen zijn als klassieke cocktails.”

www.coca-cola.be